Afgelopen zondag, tijdens het NK Klootschieten, heeft Mark Oude Luttikhuis zijn Allroundtitel met succes verdedigd. O.a. door de onderdelen veld en zetten te winnen. Het Toernooi was bij 'zijn' KV Mander, wat natuurlijk extra glans gaf. Mark namens ons alle nog van harte gefeliciteerd.