Familie Reylink heeft afgelopen dinsdag Stokkum verlaten en zij zetten hun melkveebedrijf voort in Leer (Duitsland). Zoon Mart was al vooruit gereisd om alles in gereedheid te brengen voor de komst van het vee. Afgelopen zondag heeft de buurt nog op traditionele wijze een meutborrel gedronken en een cadeau aangeboden ter herinnering aan de "Noabers van de Lochemseweg". Wij wensen de familie Reijlink veel geluk en alle goeds voor de toekomst.