Op vrijdagavond 17 april zijn we wezen bowlen op Ruyghenrode in Lochem. We waren met 36 kinderen en vonden het erg leuk. Het bowlen duurde 1 uur, maar het leek wel een hele dag. De ballen waren best zwaar en voor de jongste deelnemers was het handig dat er hekjes langs de baan stonden zodat de bal niet in de goot kon rollen. Tussen het bowlen kregen we nog limonade en een lekkernij. Jeanette Kurpershoek en Marianne van der Riet zeer bedankt voor de organisatie.