Gisterenavond was er de Première van het Stokkums Toneel. Naast de vertrouwde spelers zijn er ook 2 nieuwe spelers toegetreden tot de groep. We vroegen eerst Kim Groot Roessink naar haar eerste ervaring....
"Als nieuwe speelster bij het Stokkums Toneel vond ik de eerste avond best wel spannend. Voordat ik op moest, waren er toch wel wat zenuwen maar eenmaal op het toneel werd het wel minder. Het was nog wel erg lastig om mijn lach in te houden aangezien het een humoristisch toneelstuk is. Eén keer ging het mis maar verder is alles goed gekomen. Ik kijk er erg naar uit om de rest van de avonden te mogen spelen met deze leuke en enthousiaste groep!"
Voor vanavond zaterdag 18 febr., vrijdag 24 febr. en woensdag 1 maart zijn er nog enkele kaarten.