Wisseling van de wacht aan de Lochemseweg. Op 23 augustus jl. hebben Jan en Wil Pasman (Wil was jaren lid van de Reiscommissie Stokkum) de buurt aan de Lochemseweg verlaten. Er werd met meuten nog wel geprobeerd ze tegen te houden, maar de buurte heeft ze na een paar borrels toch laten gaan.
Een week later en wel op 30 augustus jl. namen Gea en Ludwig Eilander als nieuwe bewoners hun intrek aan de Lochemseweg. Gea en Ludwig, namens de buurt heten wij jullie van harte welkom en wensen wij jullie veel geluk op jullie nieuwe plek aan de Lochemseweg!
