De avonden worden langer en de dagen worden korter, nu de herfst zijn intrede gaat doen. Daarom is het ook niet meer mogelijk om het wekelijkse wandeluurtje nog voort te zetten. Het wordt nu te vroeg schemerig!
We willen iedereen bedanken die dit seizoen heeft mee gelopen het was gezellig!
We hopen jullie allemaal weer te zien in April '23 houd hiervoor de site goed in de gaten. Hierop zal aangegeven worden wanneer we weer van start zullen gaan.
Woensdagavond om 19.00 uur (tot ~20.00 uur), gaan we weer starten met ons wekelijks wandeluurtje.
Iedereen is van harte welkom om mee te wandelen. Zowel Nordic-Walkers als gewone wandelaars.
In zo'n prachtige omgeving is het altijd fijn om te wandelen en om even bij te kletsen met de andere mensen uit de buurt.
Vertrek: 19.00 uur
Frequentie: Wekelijks
Startplaats: Kulturhus Het Gebouwtje
Doelgroep: zowel Nordic-Walkers als gewone wandelaars (man/vrouw)
Breng zoveel als mogelijk Stokkumers mee!!!